onsdag 4. april 2012

Gave til lille Aleksander

Jeg har sydd tørklesmekke, smokkesnor og pledd til lille Aleksander. :)

Tøklesmekken er sydd av ribb og fleece fra S&S.
To trykknapper i nakken slik at den kan reguleres litt.
Navnet er brodert.


Smokkesnoren er sydd av bomull med brodert navn.
Klipe fra jobben min og smokkering fra cetho

Babypleddet er sydd av bomullstoffer og har bomullsvatt i midten.
Den ene siden er et stoff som jeg har hatt liggende lenge, men som jeg aldri har visst hva jeg skal gjøre med. Fant ut at det måtte bli perfekt å bruke til dette teppet siden moren er veldig glad i marineliv. :)
Den andre siden har jeg lappet sammen selv, og jeg har brodert skjell-motiv på 16 av lappene for å quilte vatten fast i lappeteppet.
Det tok lang tid men jeg syns det ble veldig bra. :D
Stoffene er fra Moa's (som dessverre er nedlagt) og R. Sy Steen.





Ingen kommentarer: