lørdag 30. juli 2011

En farverik kjole

Jeg har sett så mange fine og farverike kjoler rundt om kring på blogger og forum, og har lenge ønsket å lage slike.
Så i går kveld bestemte jeg meg for å sette i gang.

Jeg tegnet opp mønster, og brukte en hel evighet på å finne stoffer som jeg kunne ha sammen, og var ganske fornøyd.
Men da jeg hadde klippet ferdig og begynte å montere så tenkte jeg; "Hva er det jeg holder på med, jeg kan jo ikke dette..."
Jeg er veldig usikker på om dette ble bra. Blir ikke enig med meg selv.

Uansett... Her er kjolen.


Stoffene er fra S&S og Åhlens, og den har KAM-knapper på skuldrene.
Bærestykket er foret, og skråbånd nederst.
Str 3-4 år.

Den er for bred i forholde til str egentlig,
men hvis det er noen som har en litt stor 3-4 åring
så er det bare å si i fra så skal du få den. ;)
Porto må betales evt.

Ingen kommentarer: