fredag 11. juni 2010

Min første award!

Floppetiflopp har vært så snill å gi meg en award.
Min første award! :D

Tusen takk!
Det var utrolig hyggelig!


Om denne awarden: Man skal skrive 7 interessante fakta om seg selv og sende den videre til 7 andre bloggere.

- jeg har en fantastisk familie, foloveden og de to guttene våre + pusen
-jeg har drømmejobben min, jobber nemlig på en sybutikk
- jeg er stoff-avhengig ;)
- jeg er beskjeden, men elsker å møte nye folk
- jeg drømmer om å reise mye (først må jeg vinne i lotto ;) )
- jeg elsker sjokolade
- drømmer om å få startet en egen butikk/bedrift en gang i tiden når jeg blir voksen

De jeg sender awarden videre til er:
Shamu
Älskade hjärtegryn
Gekko
Skrekk og gru
Lille Leo
Polkadots
Majas Hobbykrok

1 kommentar:

Gekko sa...

Tusen takk for awarden :-)