tirsdag 24. februar 2009

Jeg har vært på Stoff og Stil

Da har jeg endelig vært på Stoff og Stil!
Det var en utrolig butikk. Masse fine stoffer og annet dill og dall.
Jeg brukte vel nesten 2 timer der, men kunne godt å brukt mye lengre tid. Men jeg følte at jeg måtte ta litt hensyn til sambo som var med.
Og etter at de to timene var gått var jeg nesten 1900,- fattigere.
Så det er både synd og bra at S&S ikke er nærmere

Her er det jeg kjøpte


Ribb og jersey


Bomullstoffer, et brocade stoff og brun kord med broderi

Velur

Glidelåser, bånd knapper ++

Tre mønster

4 kommentarer:

hverdags-mamma sa...

Så mye flott du har fått deg. Går fort noen timer når man bare stikker nesa inn der, ja... Hehe...

Lilla NovaK sa...

Så fina tyger du har hittat!! Ska bli spännande att se vad du hittar på med dem!

Anna-Snoddas sa...

Kul att du hittade till mig! :) Underbara tyger, man kan aldrig få för mycket!

Gunnhild sa...

Du lager mye flott!

..bare sånn i tilfelle du ikke viste d allerede, så åpner stoff og stil ny butikk i trheim 7 mai..! ..og vi gleder oss stort!

gunnhild